sponsor

sponsor

Slider

Tema resimleri kelvinjay tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Zaman Gezgini Haberleri

World Editör Türkiye

Pratik Bilgiler

Düzenlenecek 01

Düzenlenecek 02

Düzenlenecek 03

Düzenlenecek 04

» » » Zaman Gezgini nasıl bir hikaye?



Haritadan çok bahsetmedim ama kısaca bir değinmek istiyorum. Zaman Gezgini, aslen hikâye konusunda uzun uzun planlanıp tasarlanmamış bir konuya sahip. Asıl amacım böyle bir haritayı yapıp tamamlayıp duyurmaktı, dur hadi başlayım dedim, temel “Trigger” bölümlerini halledip “Buna şimdi bir de hikâye lazım” deyip o an kendimce bir şeyler üretmeye başladım. Sonuç olarak her görevde hikâyeye kendimce eklemeler yaptım. Görevleri tamamlayabileceğim şekilde hazırladım.

Hikaye’nin Özeti

Asıl olayda kahramanımız “Zaman Gezgini”, kendi yaşadığı dönemde zamanı dilediği gibi kullanabilmesini sağlayan önemli bir materyali ezeli düşmanı Kar’Thural’a kaptırıyor. Kar’Thural, bu durumu fırsata çevirerek düşmanlarını düzenin olmadığı fakat kendi içerisinde yaşanan tersliklere rağmen sakin bir şekilde hayatın devam ettiği bir zamana gönderiyor. Zaman Gezgini, yaptığı zaman yolculuklarının en büyük destekçisi ve zamanda yaşanan bozuklukların düzenlenmesine yardımcı olan Zaman Bekçisi ile birlikte düştüğü yeni zaman biriminden kurtulmak için yollar aramaya başlıyor.
Zaman Bekçisi, ruhani bir varlık olmasının getirdiği çeşitli imkanlar doğrultusunda bulundukları zamanı değerlendirip kaçış yollarını üretmeye çalışıyor.
Elbette Kar’Thural da bu sırada boş durmayarak Gezgin ve Bekçi’nin geri dönüş kapıları olan Zaman Kapısı’nı bilinmeyen bir mühür ile kapatıyor.

Sıkıldınız mı? İşin doğrusunu söylemek gerekirse planlı bir çalışma olmadığını düşünmek beni biraz sıkabiliyor. Hikaye artık bundan sonra kolay kolay değiştirilemez elbette fakat oyunun bir Açık Dünya düzenine sahip olması ve yan görevler ile süslenecek olması, yani oynanırken ana göreve bağlı kalınmayacak olması durumu kurtaran önemli bir özellik elbette.

Oyun içerikleri hakkında en kısa zamanda bir yazı daha hazırlayacağım. Takipte kalın!

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply