sponsor

sponsor

Slider

Tema resimleri kelvinjay tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Zaman Gezgini Haberleri

World Editör Türkiye

Pratik Bilgiler

Düzenlenecek 01

Düzenlenecek 02

Düzenlenecek 03

Düzenlenecek 04

» » » Zaman Gezgini başlıyor!




--- Sıkıcı konuşma bölümü :)


Çıktığı günden bu güne varlığını hala sürdüren ve hala büyük bir oyuncu kitlesine sahip olan Warcraft 3, benim de yıllarca eğlence kaynağım oldu. Hemen her sene farklı haritalar yaparak zaman geçirdim ama hiçbiri üzerinde ciddi bir şekilde durmadım fakat bu defa farklı olsun istedim ve bir harita yapmaya karar verdim. Peki nasıl bir harita olacaktı? Yıllarca Hero Arena, Hero Defans, AoS ve genel haritalar üzerinde çalıştım ve Multiplayer oyunlar üzerinde vakit harcadım. İşin aslı çok da oynanmadı. Oynanan ve tutan tek haritam daha bu işe ilk başladığımda yaptığım "Hero Arena: Boss Time" haritası oldu.
SONUÇ? Campaigne tarzı bir harita yapmaya karar verdim. Tabii ki biraz daha farklı. Kesinlikle aynı olmamalı. Belli yollardan ilerlemek zorunda kaldığın bir oyun neden keyif versin ki? Open World MMORPG oyunları özenerek seçmiş ve oynamışımdır hep. Ben de Open World denebilecek küçük çapta bir görev haritası hazırladım veeee işte burdayıııız!!!

--- Harita hakkında (Keyifli kısmısı için birazcık bekleticem)


Her ne kadar artık bu oyunu Türkçe Topluluklar çerçevesinde eğlence amaçlı çok yürütemiyor olsak da ben kendimce, ilgi görsün veya görmesin birşeyler yaparak sunmak istedim ve ortaya bu harita çıktı.Hala ve hala geliştirmeye devam ediyorum (Evet hala) ama bir sebebi var. Ana görev sistemini henüz tamamlamadım. Sağlam bir BOSS Fight olmadan bitirdim deme niyetinde değilim. Eğlendim, yaparken cidden çok eğlendim ve şimdi de eğlenmeye devam ediyorum.

--- Kısa Detay


Harita henüz tamamlanmadığı için şimdilik paylaşıma ve güncellemeye açmıyorum. Fakat haritayı tamamladığım gibi burada paylaşıp farklı bir harita yapmaya başlayacağım, bu blogda Warcraft 3 World Editör ile ilgili bildiklerimi paylaşacağım ve ilgilenen arkadaşlarla bu eğlenceye birlikte devam edeceğiz.


(Küçük bir detay daha, Warcraft 3 yapımcısı Blizzard firması tarafından tekrar geliştirme aşamasına geçti ve oyun yine eski heyecanına kavuşturulmaya çalışılıyor. Gelen güncellemeler gerçekten heyecan verici)

Yeni yazılar ve harita ile ilgili daha eğlenceli bilgiler için paylaşımlara devam edeceğim. 
Takipte kalın!
Sağlıcakla kalın :P

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
This is the last post.

1 yorum: