sponsor

sponsor

Slider

Tema resimleri kelvinjay tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Zaman Gezgini Haberleri

World Editör Türkiye

Pratik Bilgiler

Düzenlenecek 01

Düzenlenecek 02

Düzenlenecek 03

Düzenlenecek 04

» » » Zaman Gezgini'nde son durum ne?


Herkese tekrardan merhabalar.
Aylardır üzerinde çalıştığım (Ara ara, hatta ara sıra bazı bazı) harita Zaman Gezgini, yeni fikirler geldikçe keyifli güncellemeler ile güzel bir ilerleme yaşatıyor bana. İşin aslı haritanın temellerinin tamamlanması için elimden geleni yapıyorum. Fakat bazı konuların baştan savma olmaması gerektiği düşüncesindeyim. Bu sebeple özellikle ana görevleri yaparken elimden geldiğince dikkatli olmaya çalışıyorum.

Peki harita şu an ne durumda? Bunu açıklamak aslına bakarsanız biraz zor. Çünkü hem Türkçe hazırlama çabası, hem İngilizce bir sistemde neyin ne olduğuna dikkat etme çabası beni birazcık zorluyor. Fakat rakamsal ve tahmini değerler ile biraz bilgi vermek gerekirse;



ANA GÖREVLER (Neredeyse bitti)
%95

EKİPMANLAR (Yeni Kahramanlar düşünüyorum. Eksikler var gibi göründü gözüme)
%75

YAN GÖREVLER (Evet, hiç başlamadım. Sebebi ise Ana Görevler oldu)
%0

CANAVARLAR (Aslında standart olanlar hazır, mesele görev için olanlar)
%85

TERRAİN (Yeryüzü) (Önemli bir değişiklik olmadığı sürece)
%98

KAHRAMANLAR (3 tane yapma niyetindeyim.)
%33

MÜZİK & SES (Her şey bittiğinde Ana Görevlerde Türkçe diyaloglar ve arka planda güzel bir müzik olur diye düşünüyorum. Bunlar benim hedeflerim arasında)
%0

GÖRSEL EFEKTLER (Aslında birçoğu tamam fakat bu konuya çok yoğunlaşmadığım için bitirdim demek istemiyorum.)
%60


Harita ile ilgili görseller de paylaşacağım. Fırsat buldukça yeniliklerden sizleri de haberdar etmek istiyorum. İyi eğlenceler.

«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply