sponsor

sponsor

Slider

Tema resimleri kelvinjay tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Zaman Gezgini Haberleri

World Editör Türkiye

Pratik Bilgiler

Düzenlenecek 01

Düzenlenecek 02

Düzenlenecek 03

Düzenlenecek 04

» » » Zaman Gezgini tamamlandı

Uzun süredir uğraştığım harita "Zaman Gezgini" sonunda bitti. Elbette harita içerisinde birçok bug içeriyor olabilir. Zaten bu harita hazırlanırken bazı detaylara dikkat etmeden hazırladım. Haritada yaşanması muhtemel sorunlara kısaca değinmek gerekirse;


1. Oyun sadece tek kişilik hazırlandı. Birden fazla kişi için değiştirilir ve girilirse çok sayıda sorunla karşılaşılacaktır.
2. Yan görevlerde bazı hatalar olabilir. Bunun sebebi oyunu tek başıma hazırlarken her şeyi gözden geçirememiş olmam. (Gerçekten birşeyin hazırlanması ve kontrolü çok uzun zaman alıyor)
3. Normal görevlerde düşük bir ihtimal sorun yaşayabilirsiniz fakat hemen hemen hepsini tekrar tekrar kontrol ederek hazırladığım için yine de ihtimal vermek istedim.
Harita baştan sona geliştirilmeyi bekliyor. Ben kabaca bir harita düzenledim. Burada tüm amacım zaten yerli kullanıcılara kendi bildiğimce Warcraft 3 World Editör ile neler yapılabileceğini göstermekti. Normalde bir Campaigne haritası tek başına hazırlanmaz. Zaten aşırı zorlu bir iştir eğer başarılı bir çalışma çıkarmak istiyorsanız.

Haritayı buradan indirebilirsiniz;

Bana Tıkla

«
Next
This is the most recent post.
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply